fredag 15 mars 2013

Fredag till dagen i ära. Och tänkte försöka mig på att damma av bloggen lite.

Solen skiner det är kallt ute och jag längtar efter vår. Vill slippa klä på mig massa tjocka kläder.
Hoppas på en varm och fin påskhelg och hoppas att den officiella våren ska anlända med påsekns ankomst. ( Över 0 grader dyngnet runt i 7 dagar)

Det man saknar när man sitter inne hela dagarna och jobbar är att få sitta ute i solen som säkerligen
värmer idag :-)

Nu är det drygt 4 månader kvar till lilla bebisen anländer, längtar. Känner hur det rör sig mer och mer
i magen och Neo därhemma börjar fråga efter den då man nu ser barnmagen börjar växa till sig.

Ska på bröllop i Juni och börjar nu bäva mig för att hitta en klänning som man kan ha och känner sig bekväm i.Sådär en månad innan man är beräknad. Vågar inte köpa en redan nu, man vet aldrig hur mycket man kan tänkas gå upp :-S

Å nästa vecka ska man på begravning, det som är sorligt är att av nån konstig anledning
så blir det mer eller mindre som en släktträff, av den mindre muntra sorten, tyvärr.
Vila i frid faster och hoppas du får det bra där du är och att du blir stolt över oss alla när du ser på oss.

Jag tror inte på livet efter döden eller att vi blir änglar. Men däremot så tror jag att vår själ lämnar kroppen
och det som blir kvar på jorden är vår kropp som ett tomt skal, som representerar vårt jordeliv och allt vi
varit med om genom vårt liv.



Inga kommentarer: