söndag 16 juni 2013

Så trött på den här förkylningen som följt mig alldeles för länge om jag får tycka.
Nästäppa och hosta :-(

Tur att det kommer vända förr eller senare, man kan ju alltid hoppas att man hostar ut den väntande bebisen ;-)

Imorgon går vi in i v38, håller på och längtar ihjäl mig på att den lilla ska komma.
Kan helt ärligt säga att min ork och tålamod är lika med noll just nu.
Känner att de andra i min stackars familj får ta smällen av mitt smått sviktande humör.
Skulle bara vilja gömma mig fram tills att det är dag att föda.

Frågan är bara, är det myt eller ej,kan man springa i trappan, gå promenader, hoppa studsats osv
Och det kommer smyga igång. Eller kan man inte annat än att vänta?!!
De är den stora frågan just nu.

Nej om man ska kasta in handduken nu så man orkar få nåt vettigt gjort imorgon.
Första veckan ledig från jobbet, dock sjukskriven 50% en vecka till, passade då på att slänga in
50% ledigt i samma veva, så får man vila lite innan det är dax :-) sen blir det att
Ta semester om inte bebis vill göra oss gemenskap lite tidigare än beräknat.

Inga kommentarer: