onsdag 12 januari 2011




Nu börjar jag längta efter sommar eller vår i varjefall så man slipper klä på sig så fruktansvärt mycket. Nog för att man kommer ha -28c på jobbet året runt men det är en annan sak.
Tänk och slippa brottas med lillen var och varannan gång man ska gå ut.


Idag känner jag mig trött, min trötta granne ovanför hade folk hemma igår, det var ett jäkla kaklande och sen spelades det musik från och till fram till typ 5 i morse. Man skulle kunna beskriva det som att det lät som att de var i rummet bredvid och livade, och på en tisdag dessutom, grrr!!
Så man skulle kunna säga att man bor rätt lyhört, man hör till och med när de kissar på våningen över. Men men konstigt nog så sover lillen som en stock fast det spelas för fulla muggar, skönt på sätt och vis.


Nej ska vila mig lite innan man ska hämta lillen igen på dagis så man har lite ork på eftermiddagen.

Inga kommentarer: