tisdag 8 februari 2011

Hmm, känns som jag har kommit till ett vägskäl men jag vet inte vilken väg jag ska välja.

Nu har man jobbet 2 veckor på nya jobbet och jag kan ju säga såhär att det kanske inte riktigt är min grej.
Men man får en lön så man kan leva som en normal människa. Synd bara under dessa fyra första veckor att man fick kvällsskift sön-tors till tolv på natten, inte de bästa tiderna när man har en son på 2år. Hoppas verkligen att det kommer lösa sig efter dessa veckor med tiderna.

För det funkar inte med så sena pass. Annars vette sjutton.....

Och inte nog med det så vart lillen sjuk kvällen/natten till söndag så jag vart hemma mån-tis med honom, men vad ska man göra när de små blir sjuka.
Imorgon blir det tillbaka till jobbet och lillen till dagis.

Var till bjursås i helgen, rent sammanfattningsvis så vart det en ganska lugn helg, drack på fredagen :-S, sen var jag nyckter resten av helgen eftersom man skulle köra hem och jag ville vara pigg eftersom lillen var sjuk.

Inga kommentarer: