måndag 21 mars 2011

21 Mars.

Tror att jag lider av konstant trötthet sen jag började på nya jobbet. Man lyfter tungt hela dagarna i 28 minus, snacka om att man har världens bästa arbetsmiljö. Nej men man börjar vänja sig smått.
Man har i varjefall bra arbetskamrater som får en att skratta emellanåt.
Har fått dagtid på schemat, vilket jag har arbetat de senaste 2 veckorna men det kommer fortsätta på samma schema 4 veckor till i varjefall. Såååå skönt!!!
Tanken är väl skift gång sen, varanan vecka kväll. Jag hoppas smått på dag jämt för det gör det så mycket lättare med lillen.

Igår så var det dax igen mamma som precis börjat bli bättre fick akut ont i magen igår och vart hämtad akut med ambulans och körd till Uppsala. Tarmvred, som tur var så kom hon in så pass fort så det kunde räta ut tarmen så hon slapp i varjefall ta bort en bit av tarmen. Men lik förbannat så har de ju skurit upp henne igen. Men man får väl vara glad att det gick bra.
Nu ska bara läkningen börja om igen efter att ha varit sjukskriven i typ 100år och fyra operationer.

nej nu blir det ytte pytte tv för att sedan sluta ögonen så man orkar upp före fem imorgon :-S

1 kommentar:

linnea sa...

ja madde det ska jag göra :) ska inte kolla på oth än :) kram