tisdag 4 oktober 2011

Hej

det var mycket länge sedan man skrev här. Har liksom lagt allt med bloggande åt sidan en stund.
Under denna tiden har Neo hunnit bli 3 år, tänk vad fort det går. Kan knappt minnas hur liten han var när han föddes. Jag har hunnit byta tillbaka till mitt gamla jobb fast som ordermottagare. Känns underbart att jobba 8-16.30, helst när man har ban.

Sitter på jobbet just nu och har precis ätit. Och nu är det bara halva dagen kvar innan man slutar. Och solen skiner, kan inte bli bättre :-)

Längtar till på fredag då det vankas kryssning med bästa vänninan på Cinderella :-)
Ska blir riktigt kul att komma iväg, efter att ha skjutit på det länge.
Måste dock köpa nå snyggt att ha på sig, är så less på allt som finns i garderoben just nu :-S

Väntar på att mina systerar ska komma hem från Polen. Ska bli intressant att få se bilderna från konsetartionslägret och resten av hennes weekend.
Länk till minsta systeryster ; http//magdalenaeklund.blogg.se

Ha en bra dag !!!!

3 kommentarer:

linnea sa...

- haha ja men bilden blev suddig också :) kram

linnea sa...

- det spelar ingen roll , jag har inte direkt något speciellt som jag gör på helgerna :) bara att höra av dig när du har tid! kram

Rock´N Roll AnkBoll sa...

Hej madde!

Nerå... Ska dö innan jag slitit ihjäl mig haha =)

Ja vi har redan sett den..
Tyckte den var skit bra!

Kram på dig!