tisdag 10 januari 2012

Julen över och nu kommer snön, vet inte om jag ska gilla eller ogilla detta väder.
Just nu känner jag bara för sommar.

Helgen höll sig kall så det vart ingen skridskoåkning med
lillkillen. Men han fick ju gå en sväng på bio, vilket han tycker är mycket uppsakttat.
Och fredagen spenderades usökt med några från mitt gamla jobb, mycket trevligt rent sammantaget.

Undra bara vad man ska hitta på i helgen som kommer hmm, känner att jag är inne i nån period där jag känner mig väldigt rastlös.

Får väl sikta in sig på att försöka komma ner till isrinken med lillkillen i helgen som kommer :-)

1 kommentar:

Bloggminglet 2012 sa...

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)