torsdag 12 april 2012

Nu börjar tiden närma sig för resan till Nice med jobbet. Ska bli väldigt trevligt, men just nu ser jag mest fram emot att få sova och äta frukost borta för det brukar nästan vara det bästa med att få åka ifrån barn över helgen :-) dock så måste man jobba fortfarande men det reder sig nog :-(

Håller tummarna på fint väder. Och förhoppningsvis kommer jag ihåg kameran så man kan ta lite kort.

Nu har lillkillen blivit stor helt plötsligt. I skärtorsdags så lämnade han sina nappar till påskharen, jag satt band runt alla och sedan fick han hänga dem i busken ute och invänta sitt påskägg....lyckan var total när han såg sitt jätteägg under busken som innehöll en stor lastbil på 40cm. Och han prata lite smått fortfarande att påskharen har tagit hans nappar.

Jag hade förbertt mig på det värsta men han har sovit riktigt bra utan och han frågade bara efter nappen första dagen. Dock kommer han alltid vara min lilla bebis :-)

tjingeling!!!

Inga kommentarer: