fredag 20 september 2013

Trodde att jag skulle komma igång med bloggande igen nu när man går hemma, men jag
Känner att jag har svårt att hitta suget. Har mycket jag skulle vilja få ur mig men får inte ner det i ord.

Sommaren lider mot sitt slut och jag börjar känna mig smått uttråkad och instängd. Har ju inte varit hemma länge, men ska jag vara helt ärlig så är inte jag typen som njuter av att vara mammaledig. Saknar jobbet nåt fruktansvärt emellanåt och andra dagar är man hyfsat tillfreds med att vara mammaledig.

Tror att jag saknar umgänget med vuxna människor hela dagarna, stimulera hjärna.
Nej nog om detta.

Stora pojken Neo fyllde 5år i onsdags, gissa om det var stort. Som han har gått å väntat.
Så i helgen blir det massa kalasande, han längtar till söndag då det vankas barnkalas och han har fått bjuda några killkompisar. Undra var tiden tar vägen, 5år har gått sanslös fort.
Man minns inte hur liten han har varit längre, det är tur man har tagit mycket kort så man kan minnas tillbaka.

Nu ska jag försöka njuta in i det sista innan lilla Walle blir stor.
De blir då stora när de "kan själv" och slutar med blöja och skolan närmar sig med stormsteg.

Ha en trevlig fredags kväll nu allesammans!!

Inga kommentarer: